Pages

Monday 26 September 2011

What Is #CelakaParty

Ok, ramai yang nak tau apa menatang tu #CelakaParty, OK, let's abam tell you the story,

Ramai jugak yang pecah otak, pecah kaca, pecah gelas bila baca mula nak meramas bila sebut #CelakaParty. Ignorant will ridicule, but bukan salah diorang. Suma salah abam, abam tak jelaskan,



Ramainya yang bertanya, muahahah. by the way, gua tak cover suma twithandle, peduli apa gua.

When people ask nak join #CelakaParty perlu borang, I can only forward 'Butthurt Form




Ok, cut the crap, makin melalut membuatkan IQ gua serta kecomelan tergugat, yes, Saya Comel Saya AKAY, eh?

#CelakaParty innitially started as a joke among our unconventional twitterjaya community yang selalu menentang norma-norma conservative. At first we just play punk, troll, provoke, simbah asid et cetera in the name of rebel.

Tapi kini kami ada visi, sebab kami baru sedar yang masing-masing ada SPM, that's why kami suma insaf dan nak repent.

For a very long time, secara tak langsung, we all are fighting for Woman And Child Abuse, every one of us have a different story, but we all have love. Yes, Love is what matter the most,

Gua akan story kisah-kisah tentang pengalaman gua dan para pejuang #CelakaParty lain tentang penderaan kanak-kanak and wanita, and this has to stop.


Kalau gua story kat entri ni kompom suma butthurt eyehurt nenenhurt pasal nak baca panjang berjela kan?

Why 'Celaka' dan ramai cakap nama ni tak sesuai. Pffttttt... kalau ikutkan, nama Lisa Surihani pun tak kena ngan tuan badan, dia lebih layak digelar Zaiton Zurihani, but that's my point of perspective. anyway, Lisa pun dah 3 kali butthurt ngan gua, 3 kali kena block ngan dia, I iz zaaddddd!!

Celaka is straight forward, para mangsa penderaan rumahtangga, dan mangsa dera kanak-kanak have gone to a lotta hell, they have suffer, they cry first, so, tak salah untuk mengatakan bahawa diorang melalui proses peringkat celaka dari kita semua.

So we, #CelakaParty, a party who respons to 'celaka' will always there, be there, giving our helping hands, to help, to take them out from 'celaka' and giving them our love.

That's it, full stop, takde kaitan ngan Freemason atau gabungan persatuan usahawan illuminati kebangsaan pun.


Want to know more about our fight? keep up to date, keep on asking, keep on loving,

You don't need to be a #CelakaParty to love, start your own love by helping others.

No comments: