Pages

Thursday 13 October 2011

Tentative Activiti #TwtupDarahCP


#TwtupDarahCP
Tarikh : 29 Okt 2011
Hari: Sabtu
Masa 10 pagi.

Majlis bermula dengan sesi berkumpul di lobi PDN jam 10 pagi. Daftar nama dengan GRUP UKHWAH di samping saling berkenal-kenalan. Jam 1030 ada small talk yang akan dibuat oleh PDN tentang mitos yang sering diperkatakan dalam pendermaan darah.

Selepas selesai sesi ringkas itu kita akan bersama-sama melalui proses menderma darah yang biasa. Ia bermula dengan megisi borang yang wajib bagi setiap penderma setiap kali. Pemeriksaan darah dan seterusnya sesi one to one dengan doktor untuk saringan terakhir.

Setelah semuanya okey dan di dapati kita sesuai dan fit untuk menderma darah, barulah masuk ke bilik derma bersama-sama nanti.

Jumpa di sana.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, ni surat rasmi dari penganjur, geng Kembara Ukhwah, sooooooooooooo boring -_______-

Meh abam kasi story sikit.

Activity untuk #TwtupDarahCP just derma darah, korang datang, isi borang, peluk-peluk ngan kawan-kawan, main kejar-kejar, simbah asid, skodeng cleavage, dan tweet. THAT'S IS FUN,

But what the heck kan? Nanti Pusat Darah Negara butthurt plak, tu yang fed up.


Korang nanti pergi #TwtupDarahCP tu, sila behave, terutama sekali jantan, jangan nampak awek cun je korang nak gigit leher diorang, INGAT adab kena jaga. Yang perempuan pun satu, asal nampak lelaki hensem je mesti nak cakap 'Edward, sila gigit I' Hellooooo, ni bukan saga Twilight, kang sekor-sekor kena pelempang.


Ok, gua kasi peta kat korang agar korang senang nak cari, bagi mereka yang driving, korang bley ikut Highway menghala ke Seberang Perai, tembus keluar Tawau masuk simpang kat Subang dan buat pusingan U-turn dari Batu Pahat.

Ok. korang kompius kan? No wonder ramai anak muda Malaysia suma banyak gagal dalam subjek Geografi.

nah, gua kasi peta.


Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, 50400, Malaysia
            +60 3-2693 3888       

Kalau korang naik train, berhenti kat Ampang Park. Tapi nasihat gua, baik korang naik teksi je, buat pening kepala cari jalan naik bas atau drive atau train. 

OK, kerja gua dah siap, Selamat Menderma, Thanks for supporting #TwtupDarahCP and #CelakaParty and thanks to Kembara Ikhwan. <----------------------------- tak nak puji diorang bebanyak sebab gua tak dibayar gaji. 

No comments: